Tuesday, 11 September 2012

Perisai Asas Zikir Nafas

Ini adalah selembut-lembut dan sedahsyat-dahsyat simpanan energi Perisai dan Senjata Ghaib.Semakin sering anda mengamalkannya,Insyallah akan semakin sempurna energinya.Amalannya ialah setiap selesai solat fardhu,kalimah La ilaha illallah,dibaca 11x dengan menahan nafas.(tarik nafas-tahan-ucapkan kalimah dalam hati-hembus nafas dengan perlahan) Ulangi semampunya.

Tanda energi ini berkembang ialah telapak tangan anda akan kesemutan atau berasa panas.Energi ini secara automatik menyelimuti diri pengamal menjadi Perisai Ghaib dan boleh dimanfaatkan untuk menjadi Senjata Ghaib (rujuk bab Kekuatan Ruh)

kaedah yang diajar ini adalah bertujuan membangkitkan tenaga dalam sebagai perlindungan dan hajat-hajat lain...Bagi yang ingin mendalami Zikir Nafas lebih lanjut,adalah amat penting dibawah tunjuk ajar guru yang ahli...

26 comments:

  1. aslmkm...nk tya..amalan ini adakah untuk diijazah atau hnya untuk pgetahuan pembaca sahaja..mohon pencerahan tuan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam,amalan ini boleh diamalkan jika mahu.niatkan zikir semata-mata kerana Allah sahaja.Insyallah

      Delete
  2. As Salam.....izin diamalkan

    **www.galeriwanita2u.blogspot.com**

    ReplyDelete
  3. zikirnafas.blogspot.com dapatkan ilmu pengenalan dan ilmu pengamalan Zikir nafas. Semua amalan tanpa ILMu adalah membawa kepada kesesatan [ Hadis Nabi sala Allahu alaihi wasalam].

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshalla...mungkin tuan boleh berkongsi sedikit disini?

      Delete
  4. As salam tuan sy mohon izin untuk amalkannya ..wasalam

    ReplyDelete
  5. Salam.saya mohon untuk mengamalnya boleh?

    ReplyDelete
  6. mohon di halalkan mengamalkan nya ...semoga ALLAH memberkati wasilah guru2 dan tuan yg menurunkan ilmu ini

    ReplyDelete
  7. salam sy mohon ijazah amalan zikir nafas.......

    ReplyDelete
  8. Saya izinkan sesiapa sahaja yg ingin mengambil manfaat dari amalan ini.silakan biiznillah...

    ReplyDelete
  9. Salam,saya mohon ijazah untuk zikir nafas ini.terima kasih

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum..tuan guru..saya mohon izin untuk ijazahkan amalan zikir nafas...barakallah..bi'iznillah.syukran..

    ReplyDelete
  11. As'salamualaikum Tn! Izinkan saya beramal dgn ilmu2 dlm blog ini dan ijazahkan kpd saya dengan seadanya. Insya'Allah...Bi'iznillah.

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum..tuan guru..saya mohon izin untuk ijazahkan amalan zikir nafas...barakallah..bi'iznillah.syukran..

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum..tuan guru..Izinkan saya beramal dgn ilmu2 dlm blog ini dan ijazahkan kepada saya...wassalamu 'alaikum..

    ReplyDelete
  14. Assalamu'alaikomwarahmatullah, zikir tahan nafas ni kalau dibawakan hanya bawa keduniawi saja. Kalau bolih ikut zikir nafas biasa saja. Tahu naik tu apa turun tu apa, dan nak letakkan zikir tu dimana. Insya Allah akan dilihatkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam,iya kaedah diajar hanya utk tujuan duniawi,jika ingin kaedah untuk pembersihan hati & makrifatullah eloklah murid mencari guru,dan diambil cara talaqqi.agar terjaga adabnya.insha Allah

      Delete
  15. Assalamualaikum...qobiltu.mohon diamalkan.

    ReplyDelete
  16. Izinkan saya mengamalkanya.

    ReplyDelete
  17. saya mohon ijazah amal zikir nafas barokallah

    ReplyDelete